مقایسه انواع نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار در کیفیت های مختلف، گرماژ های مختلف و سایز های مختلف تولید شده و به فروش میرسند.
در مقاله ذیل به بررسی انواع مختلف نایلون حبابدار حباب ریز میپردازیم:

1- نایلون حبابدار تولید شده از مواد نو (درجه یک) :
این نایلون های حبابدار دارای رنگ و ساختار شفاف می باشند، در واقع بیننده در نگاه اول نایلون را به رنگ سفید دیده و کاملا متوجه کیفیت و تمیزی نایلون خواهد شد.
این نوع از نایلون های حبابدار معمولا به دلیل تمیزی و شفافیت و کیفیت مناسب در اسباب کشی های منازل استفاده میشوند و ضمن دارا بودن ظاهر تمیز و زیبا به علت به کار رفتن مواد نوی پلی اتیلن در آن ها دارای حباب های مقاوم و مملوء از هوا می باشند و به راحتی بر اثر فشار وارده از اجسام حباب های آن ها خالی نمیکند. ضمن اینکه به علت نو بودن مواد به کار رفته در آن ها فاقد هرگونه آلودگی می باشند.

در صورت نیاز به کارتن اسباب کشی می توانید وارد سایت ما شوید. 

این نوع نایلون حبابدار با کیفیت ترین و مقاوم ترین نایلون حبابدار موجود در بازار می باشد، قیمت بالاتری نسبت به نایلون حبابدار درجه 1.5 موجود در بازار به دلیل اینکه مواد بکار رفته در تولید آن ها مواد نو ، درجه یک و بهداشتی هستند، از مقاومت فشاری بیشتری برخوردار هستند و حباب های آن ها به راحتی در اثر فشار حاصل از اجسام سنگین خالی نشده و به بهترین شکل وظیفه ضربه پذیری خود را انجام خواهند داد.
از این نوع نایلون حبابدار در بسته بندی و پکینگ لوازم پر حجم، حساس و سنگین وزن مانند یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباس شویی و… استفاده می شود.

2- نایلون حبابدار تولید شده از مواد بازیافتی و کهنه:
اگر نایلون حبابدار درجه 2 باشد رنگ آن به تیرگی میزند و بیننده کاملا در نگاه اول متوجه درجه دو بودن نایلون می شود.

اگر نایلون حبابدار درجه 1.5 باشد در صورتی که نسبت مواد ضایعاتی استفاده شده در آن بیشتر از نسبت مواد نو استفاده شده باشد رنگ آن به شیری می شود اما اگر درصد استفاده مواد نو بیشتر از مواد ضایعاتی باشد اصلا در نگاه اول قابل تشخیص از نایلون های حبابدار درجه 1 نیستند و فقط از وزن بالاتر آن نسبت به رول های درجه یک می شود تشخصی داد که نایلون حبابدار درجه 1.5 است!! این نوع نایلون حبابدار در  کیفیت و کارایی حباب ها مسلما ضعیف تر از نایلون حبابدار درجه  1 و شفاف عمل میکند.

* این نوع نایلون حبابدار به علت بکار رفتن مواد بازیافتی و کهنه در فرآیند تولید آن ها دارای وزن بیشتری نسبت به نایلون های حبابدار درجه یک کی باشد و از این تکته هم نباید چشم پوشی کرد که ظاهر مناسب و تمیزی هم ندارد.
از معایب این نوع نایلون حبابدار قدرت ضربه پذیری بسیار پایین حباب های آن می باشد.
این نوع نایلون حبابدار به علت بازیافتی بودن دارای قیمت واحد کمتری نسبت به نایلون حبابدار درجه یک می باشد اما به علت سنگینی مواد بازیافتی بکار رفته در آن قیمت نهایی یک رول از این نوع نایلون حبابدار هم قیمت با یک رول نایلون حبابدار کیفیت درجه یک و یا حتی بیشتر از آن می باشد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دسته بندی محصولات